Natuurlijk ligt Oosterend niet heel centraal op het eiland, maar dat wisten we vantevoren en het huis compenseert voor dat ongemak
Wij hadden niet alleen jonge kinderen mee, maar ook wat oudere. Met een electrische fiets compenseerden we de afstand ?. Het stookhuisje hebben we te weinig gebruikt maar was wel superleuk. Heerlijk huis al met al, geen klachten.
De tuin was ook geweldig onderhouden en interessant om doorheen te lopen. Onder de indruk!
Allgemein
Lage
Einrichtungen
Reinigung
Komfort
Eveline - Familiegruppe Apr 2026
Topplek
Heerlijke plek in Oosterend, prachtig uitzicht op de polder en de Waddendijk
Ruim, licht, met heel veel zorg en aandacht ingericht. Fijne bedden.